Geplaatst: 25-12-2005 17:02
De laatste tijd heeft mijn Peogeot uit 2000 steeds vaker last van een onregelmatig toerental.
Wat zich dan voordoet is het volgende, ik sta bij een stoplicht te wachten en de auto gaat dan heel onrelematig lopen.
Bij het abrupt intrappen van het gaspedaal heeft hij dan de neiging om af te slaan en heb ik het gevoel dat hij maar op twee of drie cilinders loopt.Na een paar keer gas te hebben gegeven doet hij het verder weer goed.Als hij zo onregelmatig gaat lopen en ik heel voorzichtig het gas indruk reageert hij redelijk.De auto heeft op dit moment 48500 km gelopen en een paar mnd geleden is er al een nieuwe update
ingelezen