Geplaatst: 27-12-2005 14:09
[45404] heren, ik heb een probleem met het lampje van de remblokken.
dit wil namelijk niet uit.
- remblokken zijn goed
- draden zijn heel
- er zit geen vocht in de stekkers
- draden zijn ook niet beschadigd
(dit zowel voor als achter)
wie kan mij verder helpen? alvast bedankt.