Geplaatst: 03-10-2004 11:01
[18775] wij hebben een vreemd probleem met het abs systeem van xm merk teves al bij stap voets rijden met de auto en je remt heel langzaam af dan voel dat hij af remt, en dan laat hij de rem los het is dan net of je abs in werking treed.
wij hebben alle sensors al vervngen, abs comp. ook al vervangen alle massa contacten schoon gemaakt er zitten geen storingen in het systeem.en remmen zijn ook ontlucht
wie heeft dit wel eens mee gemaakt.