Geplaatst: 02-10-2004 20:29
[18747] Ik heb bij deze auto de koppakking vervangen. Merktekens op nokkenastandwielen tegenover elkaar en op de krukas naar beneden. Maar nu slaat ie niet meer aan. Heb alles gecontroleerd, krijgt benzine en vonk. Tijdstip onsteking had ik gemarkeerd.Hij zit er wel tegenaan, maar hij doet het niet. Ook heb ik nog wat geprobeerd met de onsteking, maar dit helpt ook niet. Iemand enig idee? O, ja, het is een 15i 16V