gloeiprobleem en slecht stationair

9 reacties

Opgelost

Merk
Opel
Model
Zafira
Type
Zafira-A
Onderwerp
Motor
Motorcode
y20dth
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-12-2006 14:15

We hebben hier een opel zafira 2.0dti met het volgende probleem: De auto slaat heel slecht aan en als hij aanslaat draait hij heel slecht stationair. Bij controle bleek hij niet voor te gloeien, gloeibougies zijn vernieuwd en het gloeirelais. Maar hij gloeit nog steeds niet voor wel als je de kvl temp sensor los legt massa is ook al gecontroleerd en de bedrading. Klinkt iemand dit bekend in de oren???? Alvast bedankt