Geplaatst: 07-12-2006 14:15
We hebben hier een opel zafira 2.0dti met het volgende probleem: De auto slaat heel slecht aan en als hij aanslaat draait hij heel slecht stationair. Bij controle bleek hij niet voor te gloeien, gloeibougies zijn vernieuwd en het gloeirelais. Maar hij gloeit nog steeds niet voor wel als je de kvl temp sensor los legt massa is ook al gecontroleerd en de bedrading. Klinkt iemand dit bekend in de oren???? Alvast bedankt