Geplaatst: 15-12-2006 11:49
[70009] Bij deze cordoba-vario het volgende probleem, de auto begint te schudden bij 50km/h. Bij 60 km/h is het weer weg. Wielen gewisseld met andere auto, remschijven e.d. allemaal in orde. Het schudden is anders dan trillen van een niet gebalanceerd wiel, ook lijkt het niet op een ontstekingsmisser of iets dergelijks. Wie weet raad?
Vr. gr. Maikel.