automaat schakeld niet naar 4

6 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
E-klasse
Type
Onderwerp
Motorcode
230
Eerste inschrijving
januari 1996
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-12-2006 22:54

[70278] hallo

de automaat schakeld niet naar hoogste versnelling 4 dus

de rest schakeld prima zonder moeite

zit geen slijpsel in de bak

afdicht ringen in bak en lammellen koppelingen zijn goed cq vervangen

olie staat op pijl en is ververst.