Geplaatst: 18-12-2006 22:54
[70278] hallo
de automaat schakeld niet naar hoogste versnelling 4 dus
de rest schakeld prima zonder moeite
zit geen slijpsel in de bak
afdicht ringen in bak en lammellen koppelingen zijn goed cq vervangen
olie staat op pijl en is ververst.