Geplaatst: 14-04-2005 13:14
hallo
we hebben hier een leon 1,6 16v staan
die soms als je start niet aan wil slaan
ik heb dan wel spanning op injectoren ,een gemeten toerental en vonk maar dus geen inspuiting.
het lijkt net of de stuuraperaat niet vry gegeven word .
geen foutmeldingen in motor en instrumenten paneel .
bezine pomp draait wel .
als je dan opnieuw start slaat hij gelijk goed aan .
andere sleutels al geprobeerd.
alle spanningen zijn goed .
geen fout lampie van de sleutel herkening.
wie weet raad