Geplaatst: 02-04-2005 15:57
[29086] hallo jongens wie kan mij zeggen hoe ik een immobilyser
kan omleiden
ik heb bij de dealer gehoord moet uitgelezen worden
dat zeggen ze altijd is er geen omweg
ik heb al geprobeerd met direkt stroom naar de benzinepomp
maar nee nog niks hij start en valt naar een paar seconde uit
wie kan mij a.u.b effe helpen