Geplaatst: 27-10-2007 18:45
[91584]wagen maakt een huilend geluid als gas wordt los gelaten boven de 70 km
dit geluid maakt hij ook als je de motor uit zet boven deze snelhied en de wagen laat uitrollen
wiellagers aandrijfas lager zijn goed
iemand ooit meegemaakt
gr dirk