4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 18-04-2005 11:47
[29974] Is een corsa 1200 van 1997 motor x12sz , soms beginnen te versmachten , zwarte rook , geen enkele fout in de foutlezer..verstuiver ????