Geplaatst: 24-01-2004 19:25
[8809] Wie heeft het al eens gedaan een radar MS - 200 van texalarm ombouwen in combinatie met genoemd alarmsysteem. Het moet zeer eenvoudig zijn volgens het schema er komen vier draaden in de kleur rood 12 volt zwart massa en twee stuur kleuren blauw en geel uit de radar module.
En hier gaat het juist om waarmee moeten die worden verbonden, ik begrijp dat het massamaakingangen en uit gangen zijn.
Alle massa maakingangen van het alarm zijn al bezet zodoende deze vraag.Of mag er in combinatie met de reeds bezette massacontacten deze twee stuurdraaden toch hierop worden aangesloten
Mvgr JM