Geplaatst: 28-01-2004 14:16
koude start is goed maar slaat na ongeveer 200 meter af als je de koppeling in trapt,starten hierna is moeilijk en auto rookt erg als hij warm is loopt hij perfect. temperatuur zender gemeten en die is goed, van rotor t?m bougies alles vervangen , stappenmotor vervangen maar probleem zit er nog in,