Geplaatst: 18-04-2005 21:12
[30017] hallo mensen, probleem met mijn renault megane coupe 2.0 16v ide!
De motor stotterd met stationeer lopen, geef iets gas, is het over! nu heb ik al een beetje gelezen over de inspuiters, ma mijn diagnose pc zegt: de egrklep positiesensor kapot, en meer niet! ma ik heb t gevoel dat t dus ook de verstuivers kunnen zijn, kan iemand mij vertellen hoe ik dat gauw kan uittesten???? of t de inspuiters zijn of niet????? bvd patrick