Geplaatst: 21-04-2005 23:52
[30197] Heb een klant met een 190 2.o diesel welke hem heel dierbaar is de ketting is gebrokken tijdens het rijden ( 70 km per uur ) hij vraagt of ik eerst de ketting wil vervangen ik zeg dat hij beter gelijk naar een ander blok toe moet omdat ik ervan overtuigd ben dat er meer schade is ( kromme kleppen, drijfstangen of beschadigde zuigers ) klant denkt er anders over wat zeggen jullie??