distrubitieketting gebroken

7 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1988
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-04-2005 23:52

[30197] Heb een klant met een 190 2.o diesel welke hem heel dierbaar is de ketting is gebrokken tijdens het rijden ( 70 km per uur ) hij vraagt of ik eerst de ketting wil vervangen ik zeg dat hij beter gelijk naar een ander blok toe moet omdat ik ervan overtuigd ben dat er meer schade is ( kromme kleppen, drijfstangen of beschadigde zuigers ) klant denkt er anders over wat zeggen jullie??