Geplaatst: 29-10-2007 21:14
[91750]Ik heb hier een mazada 6 met een geluid bij de motor aan de multiriem zijde en alles lijkt er op de de waterpomp dat veroorzaakt.
Nu is mijn vraag of die makkelijk te vervangen is enw at er allemaal aan de kant moet.
Groet Thijs