Geplaatst: 30-10-2007 12:00
[91781]beste collega's,
Deze auto geeft al tijden op het display 'oliepeil controleren' aan.
olie peil is echter in orde....
het volgende al gedaan:
oliepeilsensor in carter vervangen
bedrading geheel controleren
nieuwe software geprogrameerd.
wat kan het nu nog zijn??
als de melding maar verdwijnt, daar gaat het om, de klant zegt zelf wel olie te kunnen peilen.
doorverbinden helpt ook niks....
wie nog ideeen of schema's??
alvast bedankt, j