Geplaatst: 19-12-2005 21:00
[44960] Deze hi-lux(2.4 diesel)slaat niet aan bij koud/vochtig weer.
Nader onderzoek leert dat het gloeisysteem in orde is. bij het losmaken van de verstuiverleidingen tijdens het starten komt er geen brandstof.De pomp heeft maar 1 elek.aansluiting;de afsluiter.Deze slaat hoorbaar wel in.Het filterhuis met handopvoerpomp is al vervangen.Zijn er problemen bekent met de afsluiter? (wel inslaan maar toch geen brandstof doorlaten)
M.v.g.
Andre
Ps als het probleem zich voordoet,is het altijd na een nacht staan( dus de 1e start)