Geplaatst: 20-12-2005 20:56
[45029] Hallo,
Ik kreeg deze week een seat toledo waarvan de airco slecht zou werken.Na een controle bleek de airco helemaal niet te werken.Als je de airco inschakelde dan hoorde je het toerental even zakken maar na controle bij de pomp bleek de magneet koppeling niet mee te draaien.De magneetkoppeling is al ooit vervangen omdat deze was los gelopen.De pomp schakelt dus wel in maar de koppeling draait niet mee.Mijn vraag is nu,als ik de koppeling nu vervang is dan het probleem opgelost of moet ik de pomp vervangen,of is dit allemaal te reviseren.Alvast bedankt