5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 16-02-2004 10:46
Kop vervangen, incl loop/spanrollen, waterpomp en riem. Ben er eigenlijk vrij zeker van dat de afstelling van de distributie goed is. Motor slaat nu niet meer aan, compressie is oke. Heb ik iets over het hoofd gezien???