2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 03-05-2005 17:24
[30815] hallo
Kan iemand mij vertellen waar de schoksensor (botsingsdetector)
zit.
betreft ford fusion 1.6 bj 2003
bijvoorbaad dank