Geplaatst: 22-12-2005 9:08
[45133] Ik hen hier een v70 d5. Bij rijden komt het af en toe voor dat de display in de tellerklok en op de radio plos zeer vel oplichten. De verlichting van de wijzerplaten en de schakelaars over de rest van het dashboard blijven wel op de ingestelde sterkte branden. Als je vervolgens de verlichting in sterkte bijsteld is het wel weer goed maar, doe je dit niet dan blijven ze vel branden. Heeft iemand een idee?