Geplaatst: 07-08-2007 18:18
[85865]Wij hebben een mercedes E 220 CDI staan van 2000. Hij gaat onderweg zo in de vrijloop staan en maakt ook niet meer dan 3000 toeren. Na ongeveer een minuut wachten wachten dan doet hij weer even als je dan kort bij de 3000 toeren bent vliegt hij er weer uit. Heeft iemand van jullie dit al eens eerder meegemaakt? Alvast bedankt Jonny