Geplaatst: 18-02-2004 18:03
[9833] Wij krijgen een Seat Inca 1.9D binnen die bij het gasloslaten zeer hinderlijk bonkt.Het is het bonken van een kantelend motorblok.We verdenken nadat we in eerste instantie de motorsteunen hebben vervangen nu de versnellingsbak/differentieel.
Alvorens die te gaan vervangen door een ruilbak zou ik graag wat ervaringen van collega's horen die dit eerder hebben meegemaakt.