Slecht trekken ( benzine )

4 reacties

Opgelost

Merk
Mercedes-Benz
Model
C-klasse
Type
TYPE W202 SEDAN
Onderwerp
Motor
Motorcode
180
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-02-2004 16:39

Klant komt met de klacht: auto trekt niet meer, veel geraas in de buurt van inlaatspruitstik of boven in de kop. Volgas onbelast maximaal 3000- 3500 toeren. Auto trekt inderdaad ook voor geen meter. Ideeen?