3 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 24-12-2005 20:05
hallo
wie weet hoe je de automaatbakolie moet peilen en evt. bijvullen?
ik zie nergens een peilstok ? het is trouwens een 2.5 TD.
gr. peter