Geplaatst: 11-05-2005 15:55
1.6i 8V Houdt vanaf 3000tpm erg in en af en toe helemaal geen vermogen meer. Ploft dan af en toe in de uitlaat. Als je onder het rijden contact uit en weer aan zet treket de auto weer even goed. Zolang je geen vol vermogen vraagt rijdt auto ook wel goed. Er komen geen fotcodes in het systeem. Denk zelf aan een bobine.??