Geplaatst: 25-02-2004 14:13
[10106] Als er bij een Astra F water staat ter hoogte van de pedalen , zowel links als rechts onder de rubberen dempmat , waar komt dit in de meeste gevallen vandaan ?? Ik vermoed bij de deurrubbers , maar heeft iemand andere ervaringen.De auto is verder helemaal droog en is absoluut niet rot. Mzzl , Ap