Geplaatst: 26-12-2005 14:52
Wil graag de complete spanrol inrichting vern. omdat het lager v/h "scharnierpunt" versleten is , aan de voorzijde zit een uitsparing voor een inbusdop , heb hier al even een dop op gehad maar ben bang dat ik zaak kapot draai , mijn vraag is ; moet ik hem idd. aan de voorzijde los draaien of is er een andere manier ????