Spanrol 2.5 td

5 reacties

Merk
Opel
Model
Omega
Type
Omega-B
Onderwerp
Motor
Motorcode
2.5 td
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-12-2005 14:52

Wil graag de complete spanrol inrichting vern. omdat het lager v/h "scharnierpunt" versleten is , aan de voorzijde zit een uitsparing voor een inbusdop , heb hier al even een dop op gehad maar ben bang dat ik zaak kapot draai , mijn vraag is ; moet ik hem idd. aan de voorzijde los draaien of is er een andere manier ????