Geplaatst: 27-12-2005 14:31
[45406] geachte collega's hier een vraag over een vr6 bj.1995
als deze auto met opgewarmde motor gestart wordt slaat hij de eerste keer niet aan.als ik vervolgens de sleutel terugdraai en nog een keer start, slaat de auto perfect aan!!
met koude motor is er geen enkel probleem.
kent iemand deze klacht??