Geplaatst: 29-12-2006 16:42
[70989] Auto voor APK , remt vrijwel niet tot weinig op de achterwielen , je moet vrij hard trappen om waarden op je bank te krijgen ( teveel wat normaal max. mag) Onderlinge remverschil is dan ook nog te groot .
links remt meer dan rechts , verschil loopt op van ca 65% tot 100% . Remblokken zitten niet vast , geen lucht in leidingen , Met éénzelfde pedaalkracht komt evenveel remvloeistof uit ontluchtnippels . Kent iemand dit probleem, en kan mij helpen met oplossen er van ?
alvast bedankt
Bennie
Ik wens verder iedereen een voorspoedig ,gezond en veel wijsheid toe in het nieuwe jaar