storing uitlaatgas

5 reacties

Merk
Peugeot
Model
807
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-12-2005 21:48

[45449] Het betreft hier een 807 ST 2,2 HDI.

Na het vervangen van de Turbo zijn er nog steeds problemen met de auto.Het storingslampje brandt in het dashbord. Na het uitlezen met de scanner komt op het display van de scanner 'Laaddruk te hoog'. Wat kan ik nog meer vervangen om het probleem op te lossen?