Geplaatst: 29-12-2006 23:01
[71022] Heb hier een ZX die blijft maar trillen op de achterremmen, zo hevig dat het pedaal op en neer gaat.
Nieuwe remvoering geplaatst met remcil.
Trommels gewisseld met ander voertuig.
Blijft trillen
Kan er ook een astap krom zijn of de ankerplaten niet goed?
Iemand een idee?/