16 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 11-01-2007 15:43
De klopsensor is vervangen maar de foutcode blijft terug komen, ook iets in de trand van max vervroeging bereikt ??
wie weet raad
grt