Geplaatst: 04-06-2006 21:15
Deze auto is tijdens het rijden op de snelweg op cruise controle stil gevallen.
De auto is wel stationar blijven draaien verder brande ook het motordiagnose lampje.
De wegenwacht had geconstateerd dat er een zekering van de voeding van de computer kapot was en er zaten 7 foutcodes in. Deze codes konden niet worden gewist. Al deze storingen hielden in dat de sensors geen signaal kregen. toch kwam op deze sensors wel gewoon 5 volt.
Na 1.5 uur stil te hebben gestaan loopt de motor weer gewoon lampjes uit en er kan ook weer gas gegeven worden.
Heeft iemand een idee waar ik moet gaan zoeken en gaan deze computers toevallig ooit kapot???