Geplaatst: 07-06-2006 15:32
[57649] Met stationair lopen zakt toerental ineens omlaag en motor slaat dan net wel of niet af. Met rijden of optrekken regelmatig behoorlijk inhouden/snukken. Geen foutcodes. Lambdasonde werkt goed. Slang van MAP sensor is in orde.