Geplaatst: 05-06-2006 21:55
Motor loopt in warme toestand erg beroerd bij +/- 1500 tot 2000 toeren. Vooral bij het nemen van een bocht en optrekken in de 2e versnelling hikt de motor enorm. Het lijkt alsof er een lekkage ergens op de inlaat is maar de complete inlaat incl pakkingen , injectorrubbers enz is al vervangen. Lambda sonde is al gewisseld samen met de kat, geen vacuumlekkages, software is up to date, kortom we komen er niet uit. Wie heeft ereen idee????
Bas