Fabriekscarkit Golf 4 GTI werkt niet

5 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Golf
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 30-09-2004 22:45

[18681] We hebben een Golf 4 GTI TDI waarvan de carkit niet werkt. Het is een fabriekssysteem gekoppeld aan de navigatie. Er zit een unit onder de middenconsole waarop de telefoonhouder aangesloten moet worden. De houders kunnen voor verschillende telefoons besteld worden.

Het probleem is dat de telefoon niet oplaadt en de telefoon niet herkend wordt. We hebben verschillende telefoons geprobeerd die zouden moeten werken met de houder (Nokia 5110, 6110, 7110 enz) en bij allemaal hetzelfde probleem. Heel soms laadt wordt de telefoon toch opgeladen en wordt ook de telefoon herkend. Als de stekker van de unit onder de middenconsole wordt aangesloten klikt er een relais in de unit en geeft het display ook even aan dat er een telefoon is aangesloten en het radiogeluid valt even weg. Daarna gebeurt er niets meer. Iemand ervaring hiermee?