Geplaatst: 01-10-2004 21:58
met starten klappert de motor op het moment als deze aanslaat.
als de motor loopt is er niets aan de hand.
het is echt een ijzergeluid.
startmotor is al vern
het komt niet van een motor steun.
het zit voor in de motor.
X 2.0 xev
kan dit aan een klepstoter liggen of de verkeerde oliesoort?
evt. andere suggesties