Geplaatst: 08-08-2007 19:49
[85967]Hallo mensen
We hebben hier een Opel Corsa bouwjaar 1997 1.4 16v Benzine
De auto hout in was niet van zn plek te krijgen als je gas gaf.
Naar de Opel dealer geweest zijden ze EGR klep vervangen gedaan zonder resultaat weer terug geweest zijden ze dat de uitlaat verstopt kon zitten tussendemper + eindemper vervangen geen resultaat.
Als je 50 km/h rijd rond de 2000 toeren in zn 4e versnelling bokt en stoot de auto behoorlijk heb de bougie's al vervangen niks geholpen vacuum slangen zijn goed.
wat kan dit probleem veroorzaken ?
Graag reacties
alvast bedankt