Geplaatst: 10-08-2007 15:06
[86131]Nissan Maxima QX 2.0 automaat waarvan tijdens het rijden de motor afslaat. Daarna is auto wel weer te starten. Geen enkel controlelampje brand en dus ook geen storing uit te lezen. Het afslaan gebeurt willekeurig. Op rechte weg en in de bocht, 50km/h en 120 km/h. Heeft iemend enig idee of ervaring met een dergelijk probleem?