Geplaatst: 30-12-2004 17:30
[23336] moter van auto is uitgevallen dubbelrelais brandstofpomp bobine
spanning vervangen bdpsensor vervangen maar de ECU geeft geen
stuurspanning aandubbelrelais startonderbreker ok veiligheids-
schakelaar doorverbonden auto is bij de dealer geweest
maar deze kreeg geen toegang in ECU wie weet de oplossing
groeten garage neef