Stuur bekrachtigins probleem

3 reacties

Merk
Opel
Model
Corsa
Type
Onderwerp
Motorcode
x1.2xe
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-08-2007 17:22

[86399]Hallo, een klant van mij sprak mij aan over het volgende probleem:

De stuurbekrachtiging werkt alleen tijdens het rijden bij een bocht naar links.
Naar rechts wordt hij niet of nauwelijks bekrachtigd.
Weet zo niet uit mijn hoofd of het een electrisce of mechanische stuurbekrachtiging is...
Het is een corsa B 1.2 16v sport van 09-1999 met een x1.2xe motor.

Wie kent het probleem?? Zou het stuurhuis naar de knoppe zijn??

Alvast bedankt