loopt slecht stationair

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Lupo
Type
Onderwerp
Motorcode
all
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-08-2007 16:27

[86691]heb hier een lupo 1.0 waar steeds deze foutcode terug komt:537 O2 regeling boven maximum waarde.lambdawaarde is te hoog.(1.157) O2 gehalte=3,hc=7, lambdasonde regelt wel als je meer toeren maakt.lambdasonde gewisseld met goeddraaiende motor-geen resultaat.temp.voeler verv.-geen resultaat.gasklephuis gewisseld-geen resultaat
NIEUW regelapparaat geprobeerd-geen resultaat.NIEUWE injectoren geprobeerd-geen resultaat.motor gaat stat.na enige tijd slecht lopen/slaat bijna af en pakt weer toeren op.
iemand een idee??