Geplaatst: 28-12-2005 16:34
ik heb een vraag aangaande een stuurdoos van de inspuitpomp van een Y17dt motor . Volgens ik heb vernomen kunnen deze stuurdozen hersteld worden . ER zou enkel verschillende contacten slecht zijn ( soldeerpunten los ) µ
wie heeft zo'n stuurdoos al opengedaan en heeft daar ervaring mee ?
Nieuw is dat wel een dure grap