Geplaatst: 09-03-2004 12:31
Het zou volgens een garagehouder beter voor de motor zijn als je het metalen buisje,dat van de uitlaat komt en gemonteerd is naar de inlaatcollector met twee inbusbouten, zou afsluiten met een metalen plaatje zodat de warme uitlaatgassen niet meer in de inlaat terecht zouden kunnen komen. dit zou allen voor milieu reden gedaan zijn maar een slechte invloed hebben op prestaties en levensduur motor? Heeft iemand hier uitsluitsel over?