Geplaatst: 29-12-2005 9:05
[45560] Deze golf heb ik dit probleem al eens eerder mee gehad ,dat de motor slecht aan slaat, je moet echt even door starten.En een tdi gloeit toch nietvoor maar na, heb de temp sensor al vervangen en ook het gloei relais. Als ik de stekker van de temp sensor losneemt gloeit hij wel en slaat hij ook beter aan maar hij geeft pas signaal voor gloeien als de temp. onder nul is dus wat kan ik hier aan doen, wie kan mij helpen?