Geplaatst: 28-12-2005 22:19
[45542] Bij ons staat een sharan binnen met abs de hoofdremcilinder is al vervangen circa 6 maanden geleden echter het rempedaal blijft zakken, hij zakt echter pas naar de bodem als de motor gestart is daarvoor niet Alle stekkers op het abs blok los trekken heeft geen resultaat. Zit er inwending in het absblok(pomp huis) onderdeelnr
7 Mo 614 111AE een druk ontlast ventiel of zo iets anders kan het bijna niet zijn. Wij helpt er mee denken ps we hebben hem al diverse malen ontlucht via de normale manier en via het inschakelen van de abspomp via ons vagcom programma
bvd wilber