Geplaatst: 29-12-2005 20:59
[45634] Hallo
Na afslaan van de knipperlichtschakelaar maakt de relais nog een tijdje lawaai. Dit geluid komt enkel voor wanneer de knipperlichten niet werken. Alarm knipperlichtschakelaar werd reeds vervangen zonder resultaat.
Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn?
Groetjes universeeltje