2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 04-01-2005 21:35
[23625] hoi ik heb heir een 16 16v waar een bobine van stuk was alleen na het vv van de bob is van deze cil de compressie compleet weg zweevende klep of zo wie heeft hier ervaring mee